lördag 14 juli 2012

Italien sommaren 2012!

Eftersom vi nu redan har en reseblogg och vi skall ut och resa igen tänka jag att vi kunde skriva lte och lägga upp lite bilder för våra nära och kära. Det är iaf tanken idag, två dagar innan vi åker, men sen får vi se vad det blir. Det kanske blir så att datorn inte ens följer med...

Här längtar iaf hela familjen efter sol, värme och massor av bad. Tanken med denna resa är att vi skall flyga till Rom och hyra bil där och sedan besöka lite olika ställen. Mina utflyktsmål är Amalfi, Pompeji, Capri, Sperlonga och Ishias. Gärna ngn vingård också. Får se om övriga i familjen också kan tänka sig detta.

2 kommentarer:

  1. Nu ska jag se om jag kan kommentera denna gång=) Om jag kan det så ser jag fram emot bilder med sol så man inte glömmer hur den ser ut. Glöm inte heller sist vi var i Italien Madde... 1992! Blanda hostmedicin, träna på "gräs"-plan, hålet som var toa, sena nätter... osv osv.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Jennnie! Kul att du hittat vår blogg igen. Jag skall definitivt tänka på Italien 1992, men det är inte mkt som är sig likt med denna resan kan jag säga ;). Angående solbilder så kommer det snart.... För här finns sol i överflöd =). Hoppas den hittar upp till er i Norr snart också. Ha det bra! Kram

      Radera