tisdag 8 februari 2011

8 februari Mui Ne

Nu har jag och barnen bevittnart Andreas färdigheter i surfning. Det ser faktiskt inte vidare kul ut där han står på brädan och glider fram i kanske 5 km/h, men han tycker det är kul. Jag tror det var första och enda gången jag och barnen följer med till stranden där han tränar. I stället för hundar går det kossor på denna stranden. Det är inte lätt att heta Junia och vara rädd för djur här nere.






Själv har jag tillbringat en stund nu i em vid poolen med en bra bok. Det känns mycket roligare än att surfa i mina ögon. Enda negativa är kaffet som verkligen är odrickbart i detta landet och vanligt näskaffe verkar det inte gå att få tag i. Tur man har en liten reserv i ryggsäcken annars hade det varit en mycket grinig Madelene i Vietnam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar